Piese optional pentru modele remorci 350 si 450
  • Piese optional pentru modele remorci 350 si 450
  • Piese optional pentru modele remorci 350 si 450
  • Piese optional pentru modele remorci 350 si 450
  • Piese optional pentru modele remorci 350 si 450
  • Piese optional pentru modele remorci 350 si 450
  • Piese optional pentru modele remorci 350 si 450
  • Piese optional pentru modele remorci 350 si 450
  • Piese optional pentru modele remorci 350 si 450
  • Piese optional pentru modele remorci 350 si 450

Piese optional pentru modele remorci 350 si 450

Pret la cerere

Descriere technica: - coviltirul: este confectionat din teava patrata 20x20x2 si este zincat termic. Se poate executa in varianta demontabila sau sudata (fixa). Montajul se realizazea foarte usor pe caroseria remorcii. Se indeparteaza cele 4 dopuri de plastic din extremitatea st�lpilor si se...

Descriere technica:

coviltirul: este confectionat din teava patrata 20x20x2 si este zincat termic. Se poate executa in varianta demontabila sau sudata (fixa). Montajul se realizazea foarte usor pe caroseria remorcii. Se indeparteaza cele 4 dopuri de plastic din extremitatea st�lpilor si se introduce bratul coviltirului p�na la nivelul opritorului. La demontare se repeta operatiile in ordine inversa.

prelata: se executa din material polyplan-densitate 680g/m2 , culoare argintie sau dupa preferinta. Fixarea prelatei de bena fie cu cordon elastic in zig-zag sau in cleme cu snur vamal. inaltimea prelatei de la podea este H=110cm.

picioare sprijin spate. Remorca Padis 450 optional se poate dota cu picioare de sprijin care permit fixarea remorcii in starea decuplata de la autovehiculul tractor. Picioarele sunt fixate prin intermediul unor coliere care permit reglajul pe inaltime a picioarelor.

roata de manevra: montat pe protap asigua o manevrabilitate mai usoara a remorcii in stare incarcata, asigura prin mechanizmul maneta � surub - piulita reglarea inaltimii capului de cuplarea a remorcii la pozitionarea pe dispozitivul de tractiune al autovehiculului.

suport roata de rezerva: este incorporat sub podeaua remorcii nevizibil. Constructia permite acces si manevrabilitate usoara.

oblon fata rabatabil: permite rabaterea oblonului pe protap si permite posibilitatea incarcarii materialelor a caror lungime depaseste lungimea caroseriei.